o_v_38

Příspěvky na hospodaření v lesích - nejpozději do 31. 3. 2018!

Středa 10. ledna

Vlastníci i najemci lesů mohou i v letošním roce žádat o finanční příspěvky na hospodaření v lesích. Finanční příspěvky jsou přiznány všem žadatelům, kteří splní předepsané podmínky dané pravidly pro poskytování příspěvků.

učitelé3

Ministerstvo životního prostředí podpoří přírodní zahrady ve školách i ekocentrech!

Pátek 20. října

Pořídit si na školní pozemek bylinkovou zahrádku, broukoviště, tee-pee nebo včelí úl už nemusí být pro školy jen sen. Mateřské a lesní školky, základní školy i ekocentra se nově mohou ucházet až o půl milionu korun na úpravu venkovních areálů v přírodním stylu. Vůbec poprvé vyhlašuje dnes výzvu s takovým zaměřením Ministerstvo životního prostředí spolu se Státním fondem životního prostředí ČR.

zahrada_kněžice_11

Nová dotační výzva pro rok 2018 na obnovu a zakládání zeleně v obcích a městech byla vyhlášena!

Pátek 20. října

Dovolujeme si upozornit na vyhlášení nové výzvy Ministerstva životního prostředí a Státního fondu životního prostředí ČR č. 2018/2017, která je určena na obnovu a zakládání zeleně v obcích a městech.

DSC_0649

Změny v režimu Náhradního plnění od roku 2017

Středa 20. září

1. 10. 2017 vejde v účinnost novela zákona o zaměstnanosti č. 435/2004 Sb., která mění podmínky poskytování náhradního plnění.

o_v_103

EKOVYSOČINA s.r.o. poskytovatelem náhradního plnění

Čtvrtek 11. května

Společnost EKOVYSOČINA s.r.o. zaměstnává více než 50% zdravotně postižených pracovníků na vymezených chráněných pracovních místech a je tak oprávněna poskytovat svým zákazníkům náhradní plnění ve smyslu zákona č. 435/2004 Sb. o zaměstnanosti, § 81 odst. 2b.

o_v_110

Zahrada hrou

Středa 11. ledna

Nadace Proměny Karla Komárka připravila film Zahrada hrou. Jedná se časosběrný dokument, který se natáčel v letech 2013 - 2016 a zachycuje příběh tří školních zahrad a jejich postupné proměny v "zahrady hrou". Zahrada hrou je současný název programu Nadace Proměny Karla Komárka, jehož smyslem je vytvářet u škol inspirativní prostředí, kde se děti mohou svobodně rozvíjet, objevovat své schopnosti a upevňovat svůj vztah k okolnímu světu.